بسم الله الرحمان الرحیم *وَ أَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کانَ مَسْؤُلًا* به استحضار مردم شریف و ولایتمدار کلانشهر اهواز می رساند پس از بررسی کاندیداها بر اساس اولویت های مبنایی خود که منطبق بر مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی، با شاخص های تخصص، جوانی، شایستگی، تجربه و سابقه درخشان می باشد.

به گزارش کارونی ها  ، بسم الله الرحمان الرحیم *وَ أَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کانَ مَسْؤُلًا* به استحضار مردم شریف و ولایتمدار کلانشهر اهواز می رساند پس از بررسی کاندیداها بر اساس اولویت های مبنایی خود که منطبق بر مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی، با شاخص های تخصص، جوانی، شایستگی، تجربه و سابقه درخشان می باشد. در نظر داریم

بسم الله الرحمان الرحیم

*وَ أَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کانَ مَسْؤُلًا*

به استحضار مردم شریف و ولایتمدار کلانشهر اهواز می رساند

پس از بررسی کاندیداها بر اساس اولویت های مبنایی خود که منطبق بر مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی، با شاخص های تخصص، جوانی، شایستگی، تجربه و سابقه درخشان می باشد.
در نظر داریم تا با ارایه این لیست، کاندیداهای صالح، دغدغه‌مند و با حساسیت بالا را با توجه به شاخصه های مذکور به مردم شریف کلانشهر اهواز معرفی نماییم.
در راستای تحقق پیشرفت و به منظور ایجاد وحدت، با استفاده از ظرفیت های موجود و با اراده جدی وارد میدان عمل شدن از *تعهدات جدی کاندیداها* است.

اینستاگرام *ائتلاف بزرگ جَنَم*
https://www.instagram.com/p/CPDP8gcsFiS/?utm_medium=copy_link
گروه واتساپ *ائتلاف بزرگ جَنَم* ۱️⃣۰️⃣
https://chat.whatsapp.com/FEMS3yFZZxc0PeSMej11xY