صولت احمدی مسئول هماهنگی ستادهای مردمی محسن رضایی در استان خورستان، طی نشستی سازوکار ستادهای مردمی را تشریح کرد.

به گزارش کارونی ها ، وی در تشریح نحوه عملکرد ستادهای مردمی انتخاباتی محسن رضایی اظهار کرد: ستادهای مردمی در گام اول به شیوه بسیج امکانات مردمی اداره می شود. یعنی افراد و حامیان علاقه مند، از سرمایه ها و امکانات شخصی و مردمی برای فعالیت استفاده می کنند.

احمدی افزود: در گام دوم، این ستادها به صورت شورایی اداره می شود. یعنی هرگروه و دسته به صورت شورایی تشکیل و سیاست گذاری های کلی به آنها ابلاغ شده که بر اساس آن، نحوه اجرای این سیاست ها در فضای مجازی و حقیقی به مشورت و رای گذاشته می شود.

احمدی در ادامه گفت: نکته مهم و حائز اهمیت این است که در ستادهای مردمی محسن رضایی هیچ وجه نقدی پذیرفته نمی شود و اعضای ستاد با توجه به شرایط و امکانات خودشان، اقلام تبلیغاتی تهیه می‌کنند. یکی از سیاست های کلی ستاد انتخاباتی محسن رضایی پرهیز از آلودگی محیط شهری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان است.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: از آنجا که منابع مالی محدود هستند و با توجه به حمایت گسترده و هجوم مردم برای نصب اقلام تبلیغاتی مانند پوستر و بنر، خود مردم نسبت به تهیه پوستر و بنر برای استفاده در درب منازل و خودرو ها اقدام می کنند.

صولت احمدی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم و اقشار مختلف برای حضور در پای صندوق های رای، اظهار کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قطعا حضور و مشارکت گسترده مردم در این انتخابات سرنوشت ساز و مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان داخلی و خارجی خواهد بود.