مهندس دانشی در هفته دولت، از پروژه ها و اقدامات انجادم شده در مجموعه های تحت مدیریت عملیات غیرصنعتی بازدید نمود. در این بازدیدها که با همراهی مدیر محترم آن مدیریت صورت گرفت مدیر عامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به صورت میدانی از روند اجرا و پیشرفت هر یک از پروژه ها اطلاع و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مشروح این بازدید و جزییات مربوط به هر یک از پروژه ها به شرح ذیل می باشد: بازدید از کتابخانه و خانه فیلم شهرک نفت : این پروژه که با پیشرفت فیزیکی ۲۰% متوقف گردیده بود، در سال گذشته پس از بازدید مهندس علیرضا دانشی، دستور اجرائی نمودن آن را صادر نمودند و پس از آن از ابتدای سال جاری شروع و در زمانی کمتر از ۵ ماه در هفته دولت به اتمام رسید.

ایشان ایجاد و ارتقاء بستر فرهنگی و افزایش تنوع و محتوا در حوزه کتاب و کتابخوانی را حائز اهمیت دانست و افزود: این رویکرد علاوه بر تقویت جنبه علمی، نشاط و شادابی را هم برای کارکنان و خانواده های آنها به همراه خواهد داشت.

وی زمینه سازی برای افزایش سطح مطالعات گروهی، فنی و مهندسی را یادآور شده و الگوبرداری از کتابخانه‌های مراکز علمی و دانشگاه‌های سطح کشور را مدنظر قرار داد.

بازدید از گلخانه‌های تولید گیاهان آپارتمانی / قلمستان/ باغ مرکبات شهرک نفت:

مهندس علیرضا دانشی، بر نگهداشت فضاهای سبز موجود و همچنین کاشت درختان و توسعه فضاهای سبز در مناطق شهری را در راستای نهضت کاشت یک میلیون نهال مورد تأکید قرار دادند.

در ادامه ضمن بازدید از ساختمان واقع در کوی نفت که در یک اقدام جهادی تغییر کاربری داده شد و به آموزش علوم اداری تبدیل گردید، از تلاش ها و اقدامات جهادی مدیریت عملیات غیرصنعتی در سرعت بخشیدن به پروژه‌های متوقف شده و همچنین از زحمات موثر آن مدیریت در پیگیری و به نتیجه رساندن پروژه ها ، تشکر و قدردانی نمودند.

مهندس سعید فتح شهنی، سرپرست مدیریت عملیات غیرصنعتی در این بازدید از بازگشایی کتابخانه و خانه فیلم شهرک نفت در مهر ماه خبر داد و ایجاد انگیزه و فرهنگ کتابخوانی را در بین کارکنان و خانواده های محترم آنها با برگزاری مسابقات، اهدای جوایز نفیس و همچنین برگزاری سمینارهای خانوادگی با موضوع کتابخوانی را در دستور کار قرار داد.