به مناسبت سالروز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی از خبرنگاران فعال در سازمان های مردم نهاد تجلیل شد .

به گزارش پایگاه خبری کارونی ها ، به بهانه سالروز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی عصر روز شنبه( ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ ) ، با حضور محبوبه ایزدپناه ؛ مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان ، سیروس داوودی ؛ نماینده سازمان های مردم نهاد استان خوزستان ، از فعالان عرصه های مختلف خبری ، تشکل ها‌ ، فرهنگی و هنری ، محیط زیستی ، طی مراسمی تقدیر بعمل آمد‌ .

ایزدی پناه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در این مراسم با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه صفر و اربعین حسینی اظهار داشت : رسالت خبرنگاران رسالت ارزشمندی است و انتظار می رود در راستای دانش اعتقادی به کار گرفته شود .

وی تصریح کرد: ابزار رسانه بایستی در خدمت بشریت باشد و بعنوان یک حلقه واسطه بین مردم و دولت به شکلی صحیح و مثمرثمر عمل کند .

داودی نماینده سمن های استان نیز گفت: انتظار داریم تا خبرنگاران به شکلی تخصصی در حوزه های مختلف به فعالیت بپردازند و خانه سمن ها نیز این آمادگی را دارد که با حضور مدرسین مطرح کشوری، دوره های آموزشی خبرنگاری را برگزار نماید.

وی افزود: بدون شک‌ برگزاری نشست های تخصصی سمن ها و خبرنگاران می تواند به هم افزایی بیشتری آن ها در انجام فعالیت های مشترک و مستمر بینجامد .

گفتنی است؛ در ادامه این برنامه جمعی از خبرنگاران فعال در حوزه سازمان های مردم نهاد نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند. در خاتمه نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران فعال این عرصه تجلیل بعمل آمد.