شهردار آبادان در بازدید مدیر پسماند سازمان همیاری شهرداری های کشور از سایت پردازش زباله اظهار داشت: اقدامات لازم جهت راه اندازی سایت پردازش زباله پس از چندین سال در این شهر صورت پذیرفته است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور اظهار داشت: علیرغم وجود ظرفیت و فضای […]

شهردار آبادان در بازدید مدیر پسماند سازمان همیاری شهرداری های کشور از سایت پردازش زباله اظهار داشت: اقدامات لازم جهت راه اندازی سایت پردازش زباله پس از چندین سال در این شهر صورت پذیرفته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور اظهار داشت: علیرغم وجود ظرفیت و فضای مناسب در شهر آبادان، در سال‌های گذشته سایت پردازش زباله راه اندازی نشده و به صورت متروکه و صرفا به محلی برای دپوی زباله تبدیل شده بود که پس از همفکری با اعضای شورای اسلامی شهر و برگزاری جلسات متعدد و با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم جهت راه اندازی سایت پردازش زباله صورت پذیرفته است.

شهردار آبادان با اشاره به اهمیت این اقدام در راستای حفظ محیط زیست و ایجاد درآمدهای پایدار، ادامه داد: امیدوار هستیم با انجام مطالعات، پیگیری های لازم و مساعدت سازمان همیاری شهرداری بتوانیم در راستای بهره گیری بیشتر و تفکیک گسترده که منجر به دفن حداقلی پسماند می شود این محل را توسعه دهیم.

کاوه پور در پایان از حسن نظر و توجه سازمان همیاری شهرداری های کشور و اداره کل امور شهری استانداری خوزستان به شهرداری آبادان در رفع مشکلات این شهر، تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر،معاون خدمات شهری،معاون عمرانی و مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آبادان نیز حضور داشتند.