در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان صبح امروز جلسه ملاقات عمومی مردمی با سرپرست شهرداری کوت عبدالله برگزار شد.

با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ برنامه ملاقات هفتگی شهردار کوت عبدالله با حضور معاونان فنی ، خدمات شهری و شهرسازی در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد و جمعی از شهروندان ضمن ملاقات حضوری با مهندس کریم باوی به بیان مشکلات خود پرداختند.
سرپرست شهرداری کوت عبدالله در این باره گفت: با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری محسوب می شوداظهار داشت: به همین منظور برای رسیدگی به مطالبات ارباب رجوع نداریم و پاسخگوی مشکلات و موضوعات مراجعه کنندگان هستیم.
مهندس کریم باوی اظهار کرد: باید توجه داشت که حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات مردم از زبان آنها، تعامل و همکاری مجموعه شهرداری و اولویت بندی مسائل و مشکلات شهر جهت اقدام و رسیدگی با توجه به محدودیت های اعتباری از مهم ترین عوامل موفقیت مجموعه شهرداری است.
وی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است که باید به درستی نسبت به ادای آن اقدام کرد، افزود: دوران خدمت رسانی به مردم برای دولتمردان بسیار کوتاه است از این رو باید از این فرصت کوتاه جهت رفع نیازهای مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند بهره لازم را برد .
مهندس کریم باوی دراین باره افزود: در این جلسه ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداری و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاه ترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر شد.
سرپرست شهرداری کوت عبدالله اظهار داشت: برگزاری جلسات ملاقات مردمی تاثیر بسزایی در جلب رضایت شهروندان و تسریع رسیدگی به پرونده ها دارد.
گفتنی است؛ جلسات ملاقات عمومی هفتگی با شهروندان در جهت احصاء مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۹الی ۱۲ صبح در محل دفترشهردار کوت عبدالله برگزار می شود.