حمیدرضافلاح مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت خوزستان از۷۵۰۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کارونی ها به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان خوزستان ، مدیرکل صمت خوزستان گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد۸۱ جلسه تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل که این جلسات ۸۲۳ مصوبه داشت که از این تعداد بیش از ۵۰۰ مصوبه تا به امروز اجرا و سایر مصوبات نیز در دست اجرا میباشد.

حمیدرضا فلاح در مورد صدور پروانه های بهره برداری در سال ۱۴۰۱ نیز افزود : سال گذشته ۱۶۹ پروانه بهره برداری در استان صادر که ارزش ریالی آنها حدود۷۵۰۰ میلیاردتومان و اشتغال صورت گرفته ۵۶۸۳ نفر می باشند.

وی در تشریح نوع واحدهای تولیدی، صنعتی دارای پروانه بهره برداری و تعداد آنها خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی به سه دسته واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از ۵۰ نفر ۱۸۹۷ واحد، واحدهای تا ۱۵۰نفر به تعداد ۱۳۸ واحد و واحدهای تولیدی بیش از ۱۵۰نفر به تعداد ۸۴ واحد هستند.

مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت خوزستان تصریح کرد: درسال گذشته ۱۰۴ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند که عمده معضلات این واحدهای تولیدی نداشتن توان مالی،مشکل حامل های انرژی یا مشکلات مدیریتی گزارش شده است.
حمیدرضا فلاح درپایان اظهارکرد : با استفاده از ظرفیت کارگروه ستاد تسهیل و جلسات متعدد با امورمالیاتی، تامین اجتماعی و بانک ها جهت تسهیل مشکلات واحدهای تولیدی و فعال سازی واحدهای راکد اقدامات خوبی انجام شد.