مدیر کل پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه سفر دولت به خوزستان باید آثار خوبی برای استان داشته باشد گفت: برپایی میز خدمت در دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به خوزستان جهت بررسی و ارائه راهکار کارشناسی به مسائل مختلف مردم بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، محمد میرجلیلی بیان کرد: برپایی میز خدمت در دور دوم سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به خوزستان برای بررسی اجرای مصوبات سفر قبل و رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم و مراجعان بوده است.

وی گفت: در میز خدمتی که در اداره کل صمت خوزستان از روز چهارشنبه هفته جاری برپا شده است معاونان این اداره کل حضور دارند که به صورت کارشناسی مشکلات مراجعان و مردم را مورد بررسی قرار می دهند.

نماینده تام الاختیار وزارت صمت در سفر دوم استانی هیات دولت به خوزستان افزود: درخواست مردم در سامانه ” سامد” ثبت می شود و به صورت پیامکی به مراجعه کننده اطلاع رسانی می گردد تا درخواست مراجعه کننده تا دریافت نتیجه دنبال شود.

میرجلیلی ادامه داد: در وزارت صمت یک نظام جدید پاسخگویی ایجاده شده که به صورت کاملا هوشمند است و تمامی درخواست ها و مکاتباتی که از سامانه ۱۲۴ انجام می گیرد به سرعت و یکپارچه در کشور پیگیری می شود.

وی ادامه داد: در این سامانه هوشمند صنعتگران و فعالان اقتصادی نیز می توانند مسائل و مشکلات خود را برای پیگیری مطرح کنند.

مدیر کل پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: اغلب مسائلی که از سوی مراجعان در میز خدمت اداره کل صمت خوزستان مطرح شد در خصوص اشتغال و یا مسائل زیست محیطی و مشکلاتی بود که صنعتگران و فعالان اقتصادی با آن مواجه بودند.

وی افزود: درخواست ها به صورت کارشناسی بررسی می شوند تا بهترین نتیجه به مردم ارائه گردد.

در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به خوزستان برپایی میز خدمت برای ملاقات با مردم و رسیدگی به مشکلات آن ها در تمامی دستگاه های استان با حضور نماینده تام الاختیار وزارتخانه ها برپا شد.

آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن جاده اهواز – اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.