به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، صبح امروز(سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲)، نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات حوزه منابع انسانی کارکنان آزادگان شمالی، با حضور مدیر و جمعی از روسای مدیریت منابع انسانی. رئیس روابط عمومی و مدیر و روسای منطقه آزادگان شمالی برگزار شد.

در این نشست صمیمی که با حضور جمعی از کارکنان این میدان برگزار شد، در ابتدا حاضرین به بیان مشکلات خود پرداخته و ضمن تشکر از تحولات یکساله اخیر در حوزه منابع انسانی و توجه به مطالبات کارکنان، موضوعات مختلفی همچون کمبود منازل سازمانی، افزایش دوره های آموزشی تخصصی، افزایش وام ودیعه مسکن، حل مشکلات استخدامی های جدید ایثارگران، افزایش فضای اداری، کمبود زیر ساختها و امکانات ورزشی و… را مطرح کردند.

در ادامه آقای سید محمد جواد هاشمی نژاد مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص فعالیت ها و اقدامات موثری که در طول این مدت صورت گرفته توضیحات و گزارشی ارائه کرد.

هاشمی نژاد به نتایج پیگیری ها در خصوص افزایش وام ودیعه مسکن و حل مشکل چندین ساله تراول تایم و افزایش قابل توجه این مبلغ اشاره داشت و آن را نتیجه تلاشها و پیگیری های جدی مدیرعامل محترم و همکارنشان در منابع انسانی دانست.

وی با بیان این نکته که حجم کار بسیار بزرگی در حوزه طرح تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران در شرکت انجام گرفته، اظهار داشت: مدیریت منابع انسانی با دقت و سرعت خوبی تسهیل گر اجرای کامل این قانون در شرکت بوده، و پیگیری ها در رسیدگی قانونی و حل مشکلات بند(د) و (و) این قانون نیز مستمرا جاری می باشد.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان افزود: از آخرین اقدامات انجام شده، توزیع نفت کارتهای کارکنان تبدیل وضعیت جدید استخدام و رفع مشکل بسیاری از سمتها و تعدیل مدرک کارکنان رسمی برطرف گردید.

هاشمی نژاد ادامه داد: توجه و ارتقاء سطح خدمات آموزشی جهت کلیه کارکنان از رسمی تا پیمانکاری و حل مشکلات ساختار و سمت های نیروهای حراست و سایر کارکنان از موارد مهمی است که در دستور کار این مدیریت قرار دارد.