مدیرکل پاسخگویی وزارت صنعت معدن تجارت در حاشیه حضور خود در ستاد ارتباط مردمی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر استانی ریاست جمهوری گفت : در دور دوم سفرهای استانی که بصورت ماهانه انجام می شود؛ مقرر شده است به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر نمایندگان تام الاختیار کلیه دستگاه های اجرایی در استان حضور و ملاقات چهره به چهره با مردم داشته باشند.

مدیرکل پاسخگویی وزارت صنعت معدن تجارت در حاشیه حضور خود در ستاد ارتباط مردمی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر استانی ریاست جمهوری گفت : در دور دوم سفرهای استانی که بصورت ماهانه انجام می شود؛ مقرر شده است به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر نمایندگان تام الاختیار کلیه دستگاه های اجرایی در استان حضور و ملاقات چهره به چهره با مردم داشته باشند.
میرجلیلی ادامه داد: حساسیت های بسیار بالایی برای پاسخگویی به مطالبات مردم وجود دارد بدین صورت که فضای ملاقات کاملاً مجزا است تا مردم بتوانند مشکلاتشان را با نماینده تام الاختیار ریاست جمهوری بدون حضور مسئولین استانی در میان بگذارند.

وی اینگونه ملاقات با مردم را یک نوع ارزشیابی از عملکرد استان خواند و تصریح کرد:امید است این سفر دستاوردهای خوبی برای خوزستان داشته باشد. تمام تلاش ما این است که مسائل و مشکلات مردم را در راستای قوانین و مقررات حل و فصل کنیم.

مدیرکل پاسخگویی وزارت صنعت معدن تجارت سیاست های این وزارتخانه در پاسخگویی به مردم را یک سیاست جدید و نوین اعلام کرد و گفت: سیستم پاسخگویی در حوزه کسب و کار در کشور به صورت یکپارچه شده است.
وی در این خصوص گفت : در نظام پاسخگویی یکپارچه از ابزارهای نوین هوش مصنوعی استفاده شده است که از اتلاف وقت نیروی انسانی جلوگیری خواهد کرد.
میر جلیلی ادامه داد: تمام فرایندهای حوزه صنعت معدن تجارت در کنترل نظام پاسخگویی است.

گفتنی است؛ مدیر کل پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در جریان سفر به خوزستان با حضور در ستاد ارتباط مردمی این اداره کل با مراجعان و مردم دیدار کردند. ایشان در این دیدار مسائل و سوالات مردم را دریافت نمودند تا مورد رسیدگی قرار دهند.