مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بدو ورود به خوزستان ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس از واحد NGL 3200 غرب کارون بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه دکتر محسن خجسته‌مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با استقبال مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز اروندان، مناطق نفتخیز جنوب، شرکت مهندسی و توسعه نفت و ملی حفاری ایران وارد خوزستان شد.

خجسته‌مهر در بدو ورود به خوزستان به همراه مدیران شرکت مذکور با حضور در یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس هویزه ضمن ادای احترام به مقام ‌والای شهدا و نثار گل به روح پاکشان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق کردند.

در ادامه این بازدید دکتر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همراه مدیران این چهار شرکت از کارخانه گاز مایع NGL 3200 که قرار است جمعه، هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور ریاست محترم جمهوری به بهره برداری برسد، بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات و کارهای انجام شده قرار گرفت.

گفتنی‌است خوراک گاز این مجتمع پالایشگاهی از میادین نفتی شرکت ملی نفت همچون؛ تاسیسات بهره برداری میدان آزادگان‌ شمالی و کارخانه بهره برداری میدان یادآوران که تحت مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت مهندسی و توسعه نفت میباشند تامین میگردد.