با حضور مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، از روابط عمومی‌های صنعت آب و برق خوزستان که در جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، علی‌اکبر کاظمی مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو صبح امروز (۲۷ اسفند) در نشستی که با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان در سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد، بیان کرد: موضوع آب و برق در خوزستان مهم و حیاتی است و مهم‌ترین مسئولیت روابط عمومی‌ها آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در خصوص مدیریت مصرف در این دو حوزه است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اصولی که از دل تولید محتوای متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم هر منطقه جغرافیایی بیرون آمده باشد، کمک می‌کند تا مشترکین و حتی مسئولین از روند تولید و مصرف انرژی اطلاع پیدا کنند و همراهی کافی در موضوع مدیریت مصرف و سایر مسائل سازمان مربوطه داشته باشند.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با بیان اینکه در اطلاع‌رسانی باید مخاطب و هدف مشخص شده باشد، تصریح کرد: اگر اطلاع‌رسانی و تولید محتوا بر اساس یک برنامه‌ریزی و کار پژوهشی انجام شود حتما نتیجه بخش خواهد بود و در مخاطب تاثیر خواهد گذاشت.

در پایان این نشست به کارکنان روابط عمومی‌های برتر صنعت آب و برق در جشنواره وزارت نیرو، لوح تقدیر اهدا شد.

گفتنی است، در جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که اختتامیه آن بهمن ماه سال جاری با حضور وزیر نیرو برگزار شد، سازمان آب و برق خوزستان رتبه برتر در بخش “ارتباط تعاملی” را کسب کرد.