مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: خدمات و عملکرد بانوان شاغل در این شرکت، نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه های سازمان دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان؛ صبح امروز(چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱)، به مناسبت هفته تجلیل از مقام زن مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شرکت نفت و گاز اروندان در سالن جلسات خرمشهر و با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل، امیر بابایی مدیر امور مالی،اسماعیل بازیار رئیس دفتر مدیرعامل، امید نصیری رئیس روابط عمومی، خانم حسینی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده، خانم‌موذن رئیس حسابرسی داخلی و جمعی از بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این نشست مهندس عذاری اهوازی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تجلیل از مقام زن و روز مادر، اظهار داشت: نقش آفرینی پر رنگ بانوان در جامعه و ادارات بطوری که شأنیت و کرامت زنانه خود را حفظ کرده اند شاخصه انقلاب اسلامی است و ما تکریم این حضور را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ضمن اهمیت توجه به برابری و عدالت بین بانوان و آقایان در محیط کار، خاطر نشان کرد: در بعضی از امور عملکرد بانوان به مراتب بهتر از آقایان است و باید از توانمندی ها و خلاقیت های بانوان برای پیشبرد اهداف شرکت بیش از پیش استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به توسعه فعالیت های شرکت در راستای بهره برداری و افزایش تولید از میادین تحت سرپرستی، به طور یقین بانوان همکار نقش تاثیرگذاری در بخش های مختلف بر عهده دارند و با در نظر گرفتن حجم و فرآیند کارها در سمت های کارشناسی و مدیریتی حضور خواهند داشت.

‏ وی به نقش محوری بانوان در تحکیم کانون خانواده به عنوان مادر و همسر اشاره و اظهار کرد: بانوان شاغل در کنار نقش محوری در خانواده، در ایفای وظایف و مسئولیت ها محوله در راستای اهداف و برنامه های سازمان نیز تلاش می کنند که مساعی و همت ارزشمند آنان جای تقدیر و قدردانی دارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در انتها گزارشی از اقدامات موثر یکسال و نیم اخیر خود در جهت ارتقا جایگاه بانوان شاغل این شرکت و رفع مشکلات و دغدغه های ایشان پرداخت و یادآور شد؛ اهتمام ویژه بنده و مدیران و روساء در حل نیازهای بانوان همکار بسیار جدی است و در این راه گامهای مهم و اساسی برداشته شده است و بعضا فعالیتهایی انجام گردیده که در کمتر شرکتی سابقه اجرای آن وجود داشته و این تلاش و پیگیری ها جز برای ارج نهادن به زحمت و تلاشهای شما بانوان گرامی نبوده است.

همچنین در ادامه خانم حسینی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده نیز با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر و با تشکر از حضور مهندس عذاری اهوازی و جمعی از مدیران، گزارشی از عملکرد امور زنان و خانواده شرکت ارایه داد، و با اشاره به تلاش های در خور تحسین بانوان همکار در پیشبرد اهداف سازمانی، در مورد مسائل و مشکلات و شرایط فعلی بانوان شاغل در شرکت گزارشی ارائه نمود.

در پایان این نشست، مهندس عذاری اهوازی از کلیه بانوان حاضر در جلسه با اهداء لوح و گل تقدیر به عمل آورد.