جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن در حادثه متروپل با بمباران خبری تلاش می‌کند تا مسئولان و نظام را ناتوان نشان دهد و مردم را نسبت به آنها بدبین کند.

به گزارش کارونی ها و به نقل از ایرنا سردار پاسدار نعمت الله باقری در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج شوش در حسینیه شهدای این ناحیه با اشاره به حادثه تلخ متروپل که به جان باختن تعدادی از هموطنان و مصدوم شدن عده ای دیگر منجر شد، گفت: دشمن با توان رسانه ای تلاش می‌کند تا از اینگونه حوادث علیه نظام بهره برداری کند.
وی با اشاره به حوادث مشابه از جمله کشته شدن تعدادی از دانش آموزان در یکی از مدارس آمریکا و بازتاب ضعیف خبری آن از سوی رسانه‌های دشمن افزود: حادثه متروپل آبادان حادثه‌ای بسیار تلخ و ناگوار بود و همه مردم ایران را اندوهگین کرد.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه دولت و نظام در پی وقوع این حادثه با تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای کمک رسانی وارد عمل شدند، بیان کرد: حضور شبانه روزی وزیر کشور در نخستین شب حادثه و حضور نیروهای امدادی، اورژانس و نظامی برای امدادرسانی نشان از بسیج امکانات است.
وی افزود: دشمنی دشمنان با ایران اسلامی به خاطر توان هسته‌ای، نظامی و اقتصادی نیست؛ دشمنی استکبار با نظام اسلامی ایران ریشه در ایدئولوژی ملت ایران دارد.

سردار پاسدار باقری گفت: دشمن با ایدئولوژی، راه امام راحل و اهداف نظام اسلامی که مبارزه با استکبار و استعمار در سراسر جهان است، مخالف بوده و مواردی چون هسته‌ای و توان نظامی ایران را بهانه کرده است.
وی اسلام هراسی را برنامه و هدف دشمنان اسلام عنوان کرد و افزود: قدرت اسلام باعث وحشت استکبار شده لذا توطئه اسلام هراسی را دنبال می کند تا از این طریق با نفوذ و اقتدار ایران اسلامی مقابله کند.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه به تشریح خدمات این سپاه در حوادثی چون سیل، زلزله اندیکا و کرونا پرداخت و گفت: مردم یاری و مردمداری یکی از ماموریت‌های ویژه سپاه پاسداران است و در این راستا سپاه ولیعصر خوزستان علاوه بر کمک رسانی در سیل و زلزله در زمینه بازسازی مناطق آسیب دیده نیز ورود کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه خوزستان در اجرای طرح مقابله با کرونا با عنوان طرح شهید سلیمانی عملکرد شاخصی داشته است، افزود: این طرح در راستای مقابله با کرونا از طرح‌های بسیار موفق سپاه در استان خوزستان است چراکه تمام امکانات و ظرفیت ها در شهرهای مختلف خوزستان به صورت شبانه روزی بکار گرفته شدند.

سردار پاسدار باقری با تجلیل از عملکرد چهار ساله سرهنگ دوم علیرضا ایمانی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش ضمن معرفی سرهنگ سیدعطاالله موسوی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه بر مردم یاری و مردم داری و تعامل خوب و سازنده با مجموعه شهرستان شوش تاکید کرد.

امام جمعه شوش نیز در این آیین با اشاره به خدمات سپاه خوزستان و شهرستان شوش در برهه‌های مختلف، حضور پاسداران و بسیجیان در عرصه‌های مختلف را باعث دلگرمی مردم خواند.
محمودعیدانی فرماندارشهرستان شوش نیز گفت: سپاه، پاسدار انقلاب است و همیشه در هر حادثه و بحرانی بویژه کرونا و سیل اولین نهاد حاضر در میدان بوده است که جای قدردانی دارد.

  • منبع خبر : ایرنا