نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی حضور در انتخابات را نشانه وحدت ملی دانست و گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است.

حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار کارونی ها  ، اظهار داشت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای باشکوه و غرورآفرین بوده و بیانگر اراده مصمم ملت برای عبور از مشکلات و حمایت از آرمانهای انقلاب و امام (ره) است.

وی با تاکید براینکه مردم باید به آینده انقلاب بیندیشند و آگاهانه در پای صندوق‌های رای حضور یابد، بیان کرد: در این شرایط دشمنان و دوستان انقلاب نظاره‌گر تصمیم ملت ایران هستند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام حضور پرشور مردم در انتخابات عزت و سرافرازی بیشتر برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام ناصری‌نژاد افزود: مردم در ۴۲ سال گذشته با درک صحنه‌های حساس و مهم در عرصه انتخابات، راهپیمایی‌ها و تایید نظام پای کار بودند و این بار نیز با مشارکت پرشور و ‌آگاهانه خود توطئه دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

وی اظهار داشت: ملت ایران آگاه  است و بدون لحظه‌ای درنگ برای حمایت و تقویت پایه‌های نظام در صحنه حضور دارد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اهل روزهای سخت هستند و بزنگاه‌های تاریخی را خوب درک می‌کنند لذا در انتخابات امروز با حضور پرشور خود پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب نامزدهای اصلح توسعه ملی و منطقه ای کشور را شتاب می‌بخشند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.