با حضور مقتدرانه خود در انتخابات 28 خرداد 1400 یک بار دیگر پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در عرصه جهانی به اهتزاز در می آوریم، خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب می شویم و با توکل به خداوند و امید به ساختن فردایی بهتر و آینده ای درخشان، جلوه زیبایی از اتحاد و انسجام را در بهار همدلی به نمایش می گذاریم.

به گزارش کارونی ها ، متن پیام دکتر علی خسروی ، مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به شرح زیر است:
با حضور مقتدرانه خود در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ یک بار دیگر پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در عرصه جهانی به اهتزاز در می آوریم، خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب می شویم و با توکل به خداوند و امید به ساختن فردایی بهتر و آینده ای درخشان، جلوه زیبایی از اتحاد و انسجام را در بهار همدلی به نمایش می گذاریم.

اینجانب از همه مردم ولایت مدار و شهید پرور، همیشه در صحنه خوزستان به ویژه مجموعه پرتلاش سازمان بیمه سلامت ایران و خوزستان به منظور حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا دعوت می کنم.

همه ما یک بار دیگر به عشق امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، به یاد شهدای گرانقدر به ویژه مرد همه میدان ها، جهان مرد قاسم سلیمانی، پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و میهن سربلندمان ایران با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح ثابت می کنیم.
دکتر علی خسروی
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان