کارکنان صنعت نفت برای حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری پویشی راه‌اندازی کرده‌اند که قریب به ۴ هزار برای تحقق این پویش ثبت‌نام کردند.

 کارکنان صنعت نفت برای حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری پویشی راه‌اندازی کرده‌اند که قریب به ۴ هزار برای تحقق این پویش ثبت‌نام کردند.

متن این پویش بدین شرح است:

حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی دامت برکاته
سلام علیکم
نظام مقدس جمهوری اسلامی که برآمده از انقلاب عظیم اسلامی و رستاخیز معنوی بشر است ، در طول ۴۲ سال حیات نورانی خود موجب برکات خارق العاده زیادی در کشور عزیزمان ایران اسلامی و دیگر نقاط جهان گردیده است.

حرکت بسوی عدالت اجتماعی، پیشرفت و آبادانی ، مبارزه با فقر و اختلاف طبقاتی و از همه مهمتر تلاش برای تعالی معنوی انسان از نقاط درخشان و پرافتخاری است که بر تارک پرخیر و برکت این نظام می درخشد و قلوب مستضعفین عالم را بخود جلب نموده است.

لازمه حفظ، تداوم و گسترش این افتخارات چشم گیر و شگرف و نیز توفیقات بیش از پیش آن وجود مدیران و مسئولان در تراز انقلاب اسلامی و همراه و آگاه به آرمانهای بلند امامین انقلاب است . هرجا مدیرانی آگاه و با عملکردی منطبق بر روحیه ی انقلابی در مسئولیت‌های مختلف این نظام قرار گرفتند توفیقات این نظام در خدمت به مردم این مرز و بوم و اعتلای پرچم عزت آزادگی، رشد علمی و اقتصادی و معنوی بیشتر و بالاتر بوده است.

و هرجا مدیرانی از غیر جنس انقلاب و بیگانه با روح انقلاب و اسلام ناب پا به عرصه مسئولیت گذاشتند متأسفانه موجب ایستایی و بعضاً انحراف و عقب گرد از آرمانها و خدمت به محرومین و همچنین سبب رنجش مستضعفان و دلدادگان به انقلاب در سراسر جهان شدند.

در شرایطی که استکبار جهانی در عرصه های فرهنگی ، سیاسی و نظامی در حال تجربه شکست تلخ از این نظام برآمده از خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان است تنها و مهمترین ابزار فشار به ملت ایران را که اصلی ترین پشتوانه نظام اسلامی هستند حربه جنگ اقتصادی و تحریم و یارگیری از طریق نفوذ در میان مسئولان میداند که غفلت از آن ، آسیبهای غیر قابل جبرانی متوجه این مرز و بوم خواهد نمود.

در چنین برهه حساس و مهمی از انقلاب اسلامی ، صنعت نفت به عنوان مهمترین بخش از اقتصاد ایران همیشه اثرات موثری در روند سیاسی کشور داشته و پویایی و رشد و نمو آن چرخ اقتصاد ملی را به حرکت در آورده است.

امروز با نزدیک شدن به انتخابی مهم  در پیش روی ملت ایران ، ما کارکنان صنعت نفت با توجه به شناخت و نیاز کشور ، که ملت ایران شما را بعنوان مدیری انقلابی، جهادی، امین، آگاه، کارآمد، دلسوز و اهل مبارزه ی جدی و پیگیر با فساد و مفسدان میدانند و اقدامات شما در مسئولیتهای مختلف و متعدد ، مؤید این واقعیت و موجب امید و دلگرمی ما شده است . برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و ان شاءالله تصدی کرسی ریاست این قوه دعوت می نماییم تا با مدیریت شایسته ی جنابعالی و همت خانواده ی بزرگ صنعت ملی نفت، گامی بلند در جهت ارتقا و بهبود صنعت نفت برداریم.

باشد که با انتخاب شما و تشکیل دولت انقلابی ، لبخند رضایت بر لبان نایب الحجه (عج) نقش بندد که ایشان بارها راه حل مشکلات را دولت جوان حزب اللهی اعلام کرده اند .
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

برای مشاهده این پویش به اینجا مراجعه کنید.