مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز خدمات این سازمان را در مرز چذابه در ایام اربعین حسینی امسال تشریح کرد.

اسماعیل آخوند شوشتری اظهار کرد: از آنجایی که شهرداری اهواز شهرداری معین و معنوی در مرز چذابه تعیین شده این سازمان به دستور شهردار اهواز در مرز چذابه مستقر شده است.
او ادامه داد:استقرار بیل مکنده پرس حمل زباله، ۲ دستگاه بیل مکانیکی و بالابر،خودروی کارواش صنعتی خاور و تریلی و کمرشکن در بخش خدمات موتوری و خودرویی در مرز چذابه صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز یادآور شد: همچنین ۱۵نفر نیروی انسانی به صورت نوبت کاری و تیم فنی تعمیرات خودرو برای سرویس و شستشوی خودروزباله روزانه در ۶مرحله به تناژ بیش از ۸تن روزانه جمع آوری و در اختیار سازمان پسماند برای بازیافت در حوزه انسانی صورت گرفته است.
آخوند شوشتری گفت جابجایی بیش از ۶ دستگاه سرویس های بهداشتی متحرک بزرگ،حمل وتخلیه و ارسال ۲۰دستگاه کانکس به وسائل جرثقیل از دیگر خدمات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در مرز چذابه است.

او افزود:خاک کشی حد فاصل بین إیران وعراق, پاک سازی دو طرف مسیر فوق با گریدر، کمک به مواکب و در اختیار دادن خودرو و دستگاه های سنگین برای خاک کشی و اصلاح مسیر تردد آنها از دیگر خدمات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز بوده است.
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز یادآور شد: با توجه به جلسه ستاد اربعین شهرداری و تأکید شهردار اهواز ومعاون خدمات شهری بر ارائه خدمات مطلوب، تعمیر دستگاه های فرسوده و جدید خریداری شده میران خدمات امسال را در مرز چذابه بهتر کرده است.