فرماندار اهواز همزمان با آغاز هفته دولت از پروژه های عام المنفعه شهری اجرا شده توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر سید احمد موالی زاده همزمان با آغاز هفته دولت و به دعوت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ، از پروژه های ساماندهی،زیباسازی و دیوار کشی این شرکت در محدوده های بلوار نفت، روستای لذه و کوی مهاجرین جنگی در مجاورت پارک شهروند و خیابان های فرشید ۲ و شهید علاف بازدید کرد.
فرماندار اهواز روز چهارشنبه اول شهریور در بازدیدی که باتفاق مهندس شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون انجام شد، از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی ، کمک به زیبا سازی منظر شهری، پاکسازی و جمع آوری نخاله های ساختمانی و احداث دیوار های پیش ساخته برای پیشگیری از تخلیه نخاله و صیانت از اراضی دولتی قرار گرفت.
مهندس حسن شهروئی ضمن ارایه گزارشی از پروژه های اجرا شده توسط شرکت نفت و گاز کارون در محدوده شهر اهواز، اظهار داشت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در اصلاح چشم انداز شهری سال گذشته نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی رها شده در بلوار نفت اهواز و پاکسازی محل مورد نظر در مجاورت مجموعه صنعتی شماره ۲ این شرکت با صرف ۳۲۲ نفر روز اقدام شد و دیوار بلوار نفت و منطقه مهاجرین جنگی در راستای ارتقاء ایمنی ساکنین مجاور تاسیسات و چاه ها ، صیانت از اراضی و تاسیسات نفتی و همچنین زیباسازی منظره شهری برنامه ریزی و اجرا گردید. همچنین این شرکت با همکاری مناطق نفتخیز جنوب در نیمه دوم سال گذشته نیز نسبت به کاشت ۵۰۰۰ نهال در حاشیه بلوار نفت، در حد فاصل سه راهی فرودگاه تا میدان چهار اسب اقدام نموده است و ادامه کار نیازمند همکاری و همیاری سایر سازمان های مرتبط شهری می باشد.
فرماندار اهواز نیز ضمن تقدیر از اقدامات و عملکرد شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در کمک به توسعه و زیبا سازی شهری، لازمه توسعه شهر را تعامل و هم افزایی کلیه دستگاه ها دانست و بر ضرورت خدمت رسانی مستمر به شهروندان شریف به ویژه ساکنین مناطق کم برخوردار شهری و روستایی تاکید کرد.