استاندار خوزستان گفت:با توجه به وجود صنایع متعدد و نقش ویژه استان در تامین امنیت غذایی،لازم است امور مرتبط با آب و برق بطور ویژه پیگیری و برنامه ریزی دقیقی در این زمینه انجام شود.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست با مدیران ارشد سازمان آب و برق خوزستان ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق در حوزه آب و برق اظهار داشت: طی سال های گذشته با پدیده خشکسالی روبرو شدیم و این شرایط سبب شد تا ما با مشکلات متعددی روبرو شویم و به اهمیت دوچندان برنامه ریزی دقیق در بخش آب و برق و لزوم صرفه جویی در مصرف پی ببریم.

حسینی محراب افزود:خوزستان با داشتن صنایع متعدد و نقش ویژه در تولیدات کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور، لازم است امور مرتبط با آب و برق آن بطور ویژه پیگیری و برنامه ریزی دقیقی در این زمینه انجام شود.

وی به نقش مهم سازمان آب و برق خوزستان در مدیریت بخش های آب و برق نیز اشاره کرد و گفت:سازمان آب و برق خوزستان بعنوان یک سازمان پیشرو با بهره مندی از بدنه کارشناسی قوی و امکانات لازم، باید با برنامه ریزی مناسب موضوع آب و برق استان را مدیریت کند و اجازه بروز مشکل را ندهد.

استاندار خوزستان با تاکید بر استفاده از نخبگان در جایگاه های مدیریتی تصریح کرد: ما باید بپذیریم این ماموریت مهم زمانی به درستی انجام می شود که از ظرفیت بزرگ نخبگان استفاده کنیم و مدیریت بخش های مختلف را به آنها بسپاریم.

حسینی محراب با بیان اینکه صنایع باید با ایجاد نیروگاه های برقی و آب شیرین کن ها به سمت خودکفایی در این بخش حرکت کنند، گفت: صنایع برای تامین برق و آب خود با راه اندازی نیروگاه ها و استفاده از آب شیرین کن ها نیازهای خود را برطرف کنند و این را باید بعنوان یک ماموریت مهم برای خود در نظر بگیرند.