مدیرعامل شرکت مهندسی عمران آسایش جنوب (عماکو) به مناسبت برگزاری سيزدهمين نمايشگاه تخصصي ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان پیامی منتشر کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی عمران آسایش جنوب (عماکو) به مناسبت برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان پیامی منتشر کرد.
برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان فرصت مناسب و ایده آل برای نمایش فناوری های نوین ایران در حوزه‌های صنعت نفت و صنایع جانبی آن است و مطمئنا حضور پررنگ شرکت‌های داخلی در این دوره از نمایشگاه بیش از هر چیز دیگری بیانگر دستیابی متخصصان متعهد و توانمند کشور به فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا در زمینه های تخصصی مرتبط با صنایع بالادستی نفت مایه مباهات و افتخار میهن اسلامی است و از این نظر نقشه نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده مورد نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم تلقی می‌شود
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در این استان نفت خیز که مهد تولید و شکوفایی صنعت معظم نفت در کشور عزیزمان می باشد، فرصتی است تا بخش خصوصی و شرکت های فناور و دانش بنیان توانمند داخلی و شرکت های بزرگ نفتی با هم افزایی و تبادل دانش و تجربه در جهت خودکفایی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی گام های بلندتری بردارند تا بیش از پیش عامل جهش شوند.
امید است برگزاری این رویداد اقتصادی زمینه‌ساز فرصتی طلایی برای مراکز دانش‌بنیان و سازندگان داخلی جهت تعامل، همکاری، همفکری، استفاده از تجارب گرانسنگ متخصصان، کارشناسان و تأمین نیاز صنایع به ویژه صنعت نفت کشور باشد.
ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت‌های سازنده تجهیزات صنعت نفت، فرصت را غنیمت شمرده نهایت قدردانی و سپاس خود را از تمامی دست‌اندرکاران و شرکت کنندگان در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان ابراز می‌دارم.
آرزومندم با استعانت از پروردگار متعال و با اندیشه‌هایی نو به سوی آینده‌ای درخشان گام برداریم و همچنان در راه شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی پیشقدم باشیم.»

پویان رحمتی – مدیرعامل شرکت مهندسی عمران آسایش جنوب (عماکو)