دفتر بسیج رسانه شرق اهواز در سرای محله کوی رمضان به همت سپاه ناحیه امام علی (ع) افتتاح شد و برنامه‌های هفته بسیج در نشستی توسط فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اعلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امیر میرعلایی شامگاه شنبه در نشست با رسانه‌های استان در آیین افتتاحیه دفتر بسیج رسانه در منطقه کوی رمضان اهواز اظهار داشت: آموزش یکی از رسالت‌های اصلی مجموعه بسیج است که دفتر بسیج رسانه استان نیز به همین منظور در سرای محله راه اندازی شده است.

وی افزود: ظرفیت این مجموعه بسیار بالا است و اصحاب رسانه می توانند از تمامی ظرفیت های علمی، ورزشی و فرهنگی این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت امام علی(ع) اهواز ادامه داد: کلیه امکانات این مجموعه در اختیار رسانه است و خبرنگاران می‌توانند پیشنهادات و برنامه های خود را با محوریت بسیج رسانه ارائه دهند.

وی تصریح کرد: سالن‌های رزمی، کلاس‌های علمی و فرهنگی و جهادی در سرای محله کوی رمضان برای استفاده رسانه های استان آمادگی لازم را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعلایی گفت:این محل سه سال تعطیل بود و به لطف خدا با پیگیری بسیج این محل بازگشایی شد و اکنون تمامی بخش های آن فعال شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۹ نفر در این محل مشغول به کار هستند که این محل را به ظرفیت مناسبی برای تقویت اقتصاد خانوارها تبدیل کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت امام علی(ع) اهواز در خصوص برنامه‌های هفته بسیج، گفت: امام خمینی(ره) بسیج را یک مجموعه مردمی، ویژه مستضعفین و نیروی مقاومت برشمرد و در واقع می توان گفت بسیج یک مجموعه مردمی همراه با مقاومت برای خدمت به مستضعفان است.

وی اظهار داشت: تاکنون بسیج در این مسیر قدم برداشته و در عرضه های مختلف یاور ملت بوده و در سخت ترین شرایط در قالب کرده های جهادی کمک مردم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعلایی گفت:امسال در آستانه چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه های مختلفی را تدارک دیده است که عمده این برنامه ها با محوریت مردم است.

وی با اشاره به ایثارگری نیروهای بسیج در اغتشاشات اخیر گفت: در سه روز گذشته در سطح کشور ۲۲ نفر شهید شدند که این نشان دهنده روحیه ایثار، مقاومت و شهادت طلبی این نیروهای مردمی برای برقراری نظم و امنیت کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت امام علی(ع) اهواز گفت: در حال حاضر یکی از اولویت های مجموعه بسیج و گروه های جهادی تکمیل شبکه آبرسانی و آب روستایی است که دولت بر اساس تفاهم‌نامه ای که با سپاه امضا کرده است ، قرار است این پروژه را به زودی تکمیل کند.

وی اظهار داشت: بسیج در حوزه علمی و پژوهشی نیز در سال های اخیر ورود کرده است و در این خصوص قرار است یک دفتر نیز در سرای محله اهواز در کوی رمضان، راه اندازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعلایی افزود: اکنون بسیج علاوه بر فعالیت در حوزه محرومیت‌زدایی در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز به صورت جدی ورود کرده است و امسال نیز به مناسبت هفته بسیج برنامه های متعددی را برای خدمت رسانی پیش بینی کرده است.

دفتر بسیج رسانه شرق اهواز در سرای محله کوی رمضان به همت سپاه ناحیه بسیج امام علی(ع) اهواز شامگاه شنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید امیر میرعلایی، دکتر سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه استان به بهره برداری رسید.

ماجد شریفی نیز مسئولیت دفتر بسیج رسانه شرق اهواز را بر عهده دارد.