شب گذشته با دعوت علیرضا ورناصری نماینده مردم اعضای کمیسیون انرژی مجلس در چهار شهرستان حوزه انتخابیه حاضر و به بررسی مشکلات این شهرها پرداختند

کارونی ها؛ در این برنامه که با حضور مسئولان شهرستان لالی دنبال می شد مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به همراه نمایندگانی از وزارت نفت و سازمان توانیر در لالی حاضر شدند که در ابتدای برنامه به زیارت شهدای گمنام شهرستان لالی رفتتد .

 

سخنان رضا جمالپور مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده

 

سخنان مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

 

سخنرانی مسعود هزاریان از شهروندان لالی

سخنرانی محمد نجفی از شهروندان لالی

پس از زیارت قبور شهدای گمنام شهرستان لالی مسئولین برای بازدید از برخی مشکلات در سطح شهر حاضر شدند که بازدید از منطقه گورآب نقش جهان ، محله احمد آباد ، بیمارستان امید و تاسیسات انتقال آب شرب از جمله این بازدیدها بود.

 

 

توضیحات احسان فرامرزی شهردار لالی در خصوص مشکلات منطقه گورآب نقش جهان

مطالبات یک شهروند از مسئولان

پس از بازدید از محله نقش جهان سرکشی از مشکلات بیمارستان امید برنامه دیگری بود که در دستور کار قرار گرفته و با حضور سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس برخی از کاستی های درمانی توسط هوشنگ عالی پور و احسان محمدی اعلام شد .

 

در ادامه این دیدارها حضور در محله احمد آباد به عنوان یکی از محروم ترین محلات لالی مورد بررسی قرار گرفت که عدم تکمیل شبکه آبرسانی جدید به عنوان یکی از موانع در آسفالت و بهسازی آن مطرح و از مسئولان مهمان خواستار پیگیری شدند.

سخنان مرتضی مرادی مدیر آبفا لالی در خصوص مشکلات آب شرب

در اصلی ترین و آخرین بخش این برنامه پیگیری مشکل طرح انتقال آب از چاه های حتی به لالی با حضور در منطقه تراز بود که به دلیل عدم تخصیص اعتبار نیمه تمام مانده و مردم نارضایتی فراوانی از این موضوع داشتند .

با اعلام مشکل از سوی مدیر آبفا لالی ، معاونت آب و برق استان نیز اعلام کرد برای تکمیل طرح در حدود ۳۵ میلیارد تومان کمبود اعتبار داریم که در صورت تخصیص تا زمستان آینده این طرح تکمیل می شود.

 

آخرین وضعیت خط انتقال آب شرب از چاه های حتی

یکی از صحنه های حاشیه ساز خبری امروز که قبل از حضور اعضای کمیسیون انرژی رخ داد مشاجره لفظی مرتضی مرادی با علیدادی معاونت آب و برق استان در خصوص عدم تکمیل طرح انتقال آب از چاه های حتی به شهر بود.