دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز تنها دانشگاه کشور است که در حدود ۱۶ طرح به وزارت کشور معرفی کرده که همه این طرح ها ملی هستند.


دکتر اسماعیل احمدی فر در گردهمائی روسای مراکز آموزشی علمی کاربردی استان خوزستان که با حضور دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور دراهواز برگزار شد گفت: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز تنها دانشگاه کشور است که در حدود ۱۶ طرح به وزارت کشور معرفی کرده که همه این طرح ها ملی هستند.
به گزارش خبرنگارما رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز گفت دانشگاه شهرداری اهواز برای چهارمین سال پیاپی در بحث موسسه مدیریت شهری و روستایی در کشور و میان دانشگاه های علمی کاربردی استان مقام اول فرهنگی را کسب کرده است. این دانشگاه یکی از دانشگاه های برتر کشور در زمینه های مختلف بخصوص در حوزه پژوهشی است. دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز تنها دانشگاه کشور است که در حدود ۱۶ طرح به وزارت کشور معرفی کرده که همه این طرح ها ملی هستند و اگر این طرح ها به یاری خدا و کمک به مسئولان استان و اعضای شورای شهر و شهردار استاندار حمایت شوند و مرحله اجرا برسند سرمایه ای عظیم برای استان خوزستان به وجود خواهند آورد
رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز افزود: استان خوزستان ازتمام ظرفیت های لازم برخورداراست، استانی که پایتخت باستانی کشور،محورمقاومت درهشت سال دفاع مقدس،سرزمین نفت وانرژی است،امید واریم با ایجاد زیرساخت های لازم،شاهدحضورپررنگ تردانشجویان درعرصه های مختلف علمی،فرهنگی واجتماعی کشوربرای خدمت رسانی هرچه بهتر باشیم.
دکتر اسماعیل احمدی فر افزود: امروز در مورد شهرک علمی و پژوهشی در استان خوزستان و همچنین شهرک کارآفرینی که نیاز خوزستان هستند، بحث های مطرح شد تا سرمایه گذار خوزستانی، استاد دانشگاه، دانشجویان و نخبگان نیروی خود را جمع و به سرمایه ای برای استان و کشور تبدیل کنند .