مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین از آمادگی کامل مجموعه شرکت عمران شهر جدید رامین برای استقبال از مهمانان نوروزی خبرداد.

مهندس شاکر ناصری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان بیان کرد:طرح استقبال از بهار با هدف زیباسازی و تحول در منظر و محیط شهری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین مردم و مسافران نوروزی در سطح شهر اجرایی شده.که از حدود ۲ ماه پیش با تشکیل ستاد استقبال از بهار در شرکت عمران شهر جدید رامین ، شهر را برای حضور مهمانان و گردشگران نوروزی آماده کردیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین ضمن بیان این که در طرح استقبال از بهار، اجرای عملیات پاک‌سازی و زیباسازی معابر شهری و فضای سبز در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۳ به صورت کامل و جامع در دستور کار قرار دارد و امسال این طرح با رفع نواقص گذشته و تقویت نقاط قوت، پیگیری و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: گل‌کاری میادین و بولوارهای سطح شهر با کاشت گونه‌های فصلی و دائمی، درخت و درختچه در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آرامش روح و روان شهروندان و مسافران نوروزی انجام شده است.

وی بیان کرد: برای دومین سال، بهار طبیعت با بهار قرآن تقارن پیدا کرده و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان حال و هوای شهر با نصب اِلمان‌های مرتبط و اکران طرح‌های فرهنگی با هدف ایجاد حس معنویت آماده پذیرایی از سال جدید و بهار قرآنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در بخش دیگری گلکاری گل‌های فصلی، رنگ آمیزی جداول، شست و شوی جداره ها، پاکسازی زمین‌های خالی از نخاله‌ها، لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی و… را از دیگر اقدامات شرکت عمران شهر جدید رامین در طرح استقبال از بهار اعلام کرد و گفت: تمامی همکاران شرکت عمران شهر جدید رامین در راستای ایجاد فضایی مطلوب و چهره باطراوت در شهر می کوشند.