مدیر صنعت آبفا اهواز از پاسخگویی به ۱۴۰ هزار و ۹۵۲ تماس مردمی در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، افشین حاتمی گفت: در شش ماهه‌ی ابتدایی سال جاری، مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ به بیش از ۱۴۰ هزار تماس شهروندان پاسخگو بود.

او در پاسخ به پرسش خبرنگار ما که بیشتر تماس‌ها به چه حوادثی مربوط می‌شد، بیان داشت: بیشترین حوادث ثبت شده‌ی در بخش فاضلاب،انسداد و گرفتگی و در بخش آب، شکستگی انشعاب‌ بالاترین تماس‌های ثبت شده در سیستم حوادث و اتفاقات بوده است

حاتمی بر ارتقا تجهیزات این سامانه تاکید کرد و گفت: ارسال اطلاعات مورد نیاز مشتریان در مواقع مختلف به منظور حفظ رضایت آنان موضوع مهمی است که سازمانهای باید همیشه مد نظر قرار دهند ،بهمین منظور یک پنل تخصصی پیامکی به مرکز ارتباط با مشتریان اختصاص داده شد .

در ادامه همچنین در خصوص اهمیت مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ ، گفت: شرکت های آب و فاضلاب به عنوان ارایه کننده یکی از خدمات حیاتی برای زیست انسانی با توجه به شرایط سخت ناشی از بحران خشکسالی و کمبود منابع آبی در بیشتر استان ها به منظور ارایه خدمات مناسب ،نیاز به ارتباط دایمی با مشترکین خود دارند و این ارتباط با توجه به ضریب نفوذ بالای تلفن و سهولت استفاده از آن از یک سو وپراکندگی مراکز جمعیتی و عدم امکانات از سوی دیگر باید بر بسترمخابراتی شکل گرفته وبتدریج با افزودن سایر کانالهای ارتباط مجازی توسعه یابد.

وی ارائه خدمات شایسته به شهروندان را از اهداف اصلی صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز دانست و اظهار کرد: مرکز ارتباط با مشتریان پل ارتباطی مهمی میان مجموعه و شهروندان است و با کارکرد خود، نقش ویژه‌ای در بهبودخدمات‌رسانی و رضایت آنها ایفا می‌کند.

حاتمی در پایان گفت : مزایای این مرکز در بهره‌وری کارکنان سازمان و از طرف دیگر رضایت‌مندی ارباب رجوع آن نهفته است که از طریق اعمال سیستم پاسخگویی به‌صورت شبانه‌روزی به شهروندان به دست می‌آید و در حال حاضر نیز با تغییرات سازنده در حوزه ثبت گزارشات توسط کارشناسان شاهد ارتقای قابل توجه میزان پاسخگویی در این مرکز هستیم.