مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نسل‌های متفاوت نیازمند روش‌های تدریس جدیدتر هستند و در این راستا باید الگوهای تدریس نوین مد نظر باشد.

به گزارش خبرنگار کارونی ها :مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز دوشنبه در همایش توجیهی کارورزی دانش معلمان ویژه مدیران مدارس کلانشهر اهواز با اشاره به ضرورت توجه به موضوع کارورزی گفت: انتقال تجربه معلمان با تجربه به نو معلمان مهم‌ترین هدف کارورزی دانشجو معلمان است.

وی با اشاره به اینکه آموزش روش‌های تدریس به صورت عملی در کارورزی دانشجو معلمان رخ می‌دهد، افزود: دانشجو معلمان باید شیوه ارتباط با دانش آموزان را در قالب حضور در کلاس‌های کارورزی به صورت عملی تجربه کنند و بیاموزند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه تنها آموزش‌های تئوری نمی‌توانند اثر بخش باشند، ادامه داد: نسل‌های متفاوت نیازمند روش‌های تدریس جدیدتر هستند و در این راستا باید الگوهای تدریس نوین مد نظر باشد.

حمیدی نژاد با بیان اینکه عملکرد آموزشی دانشگاه فرهنگیان ارزشمند است، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر دانشگاه فرهنگیان و احیا کردن آن نشان از اهمیت این مکان در راستای توسعه آموزش و پرورش دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان توجه به تجربه آموزی در کارورزی را مهم توصیف کرد و افزود: تکریم دانشجو معلمان در کارورزی ضروری است.