مدیر کل صنعت، معدن تجارت خوزستان در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک و تهنیت گفت.

مدیر کل صنعت، معدن تجارت خوزستان در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، در این‌ پیام آمده است که؛
«بسم الله الرحمن الرحیم»

کُونُواْ قَوَّ َمِینَ لِلَّهِ شُهَدَآءَ بِالْقِسْط…(مائده،۸) برای خدا به داد برخیزید وبه عدالت شهادت دهید…

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نمادی درخشان از نظم‌آفرینی و حماسه سازی مردان و زنان شجاع و غیوری است که بی وقفه و با اراده ای قوی ، هدف غایی خود را در حفظ امنیت و سلامت اجتماعی و برقراری نظم عمومی کشور قرار داده‌اند.
مردان و زنان شجاع و غیور ی که در صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران از هیچ گونه جانفشانی و فداکاری دریغ نورزیده و تا آخرین نفس و قطره خون ایستاده اند. ایثارگرانی که مجاهدانه و متعهدانه برای حفظ آرامش و برقراری عدالت، ضمن حضور فعال و همراهی با مردم و سایر سازمان‌ها و نهادها با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و به تقویت حاکمیت قانون و کاهش مشکلات اجتماعی و فرهنگی و امنیتی می پردازند.
هفته نیروی انتظامی در ایران به عنوان یک مناسبت مهم، فرصتی مناسبی است تا به نقش حیاتی و ارزشمند این نیروها در حفظ نظم و امنیت و آرامش در جامعه توجه کنیم.
لذا اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه نظم و امنیت کشور، این روز پرافتخار را به عموم مدافعان امنیت، به ویژه فرماندهان، افسران و سربازان جان بر کف خانواده سبزپوشان راست قامت نیروی باصلابت انتظامی تبریک عرض کرد.