جلسه زنجیره ارزش در ارتباط با خوشه‌های صنعتی در گروه کالای مقاطع فلزی و پلیمری وصنایع غذایی وسلولوزی باحضور معاونین و مشاورین مدیر کل و روسای ادارات مرتبط در محل سالن جلسات اداره کل صمت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان ، دراین جلسه حمیدرضا فلاح ضمن تاکید بر روند رو به رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع واحدهای تولیدی سطح استان در راستای طرح و برنامه ریزی و رفع و شناسایی موانع های موجود جهت حفظ زنجیره ارزش و ارتباط منسجم خوشه های صنعتی تاکید و طی زمانبدی که در جلسه امروز مصوب گردید این مهم را از اهداف اولیه سازمان و مجموعه دانست.
مدیرکل صمت خوزستان در این جلسه گفت: خوشه های صنعتی نقش محوری در توسعه اقتصادی وصنعتی کشور و استان خوزستان میتواند داشته باشد و باید دراین مسیر همه توان وداشته هایمان را به کار بگیریم.

وی افزود: امروزه توسعه و فعال کردن خوشه‌های صنعتی در عرصه صنعت و تولید می تواند نقش‌ محوری و بارزی در سیاست‌های اقتصادی و صنعتی کشور و استان خوزستان ایفا نماید.
مدیرکل صمت خوزستان تصریح کرد : اینک کسب و کار کوچک و خرد، و احساس مسئولیت نسبت به افزایش قابلیت رقابت این واحدها، بهبود ارتباطات شبکه‌ای، تأکید بر حمایت‌های غیرمستقیم،‌ ترکیب رقابت و همکاری به منظور تقویت یادگیری و نوآوری، ارتقاء سطح همکاری واحدهای کوچک و بزرگ و تقویت ارتباطشان با دانشگاه نقش موثری در ارتقای سطح کیفی انها خواهد داشت وباید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.