در آئینی با حضور مدیر تعاون روستایی استان خوزستان و معاونین وی و همچنین اعضای هیئت مدیره و پرسنل اتحادیه تعاون روستایی خوزستان، محمود محب زاده به عنوان مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خوزستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان در ابتدای این آئین مهندس جمیل ضافی پور زرگانی گفت: فعالیت ها در زمینه کشاورزی در استان خوزستان به گونه ای است که تعاون روستایی نقش پررنگی در بسیاری از موضوعات دارد و این مهم باعث شده که در خرید محصولات استراتژیک کشور به صورت همه جانبه وارد و رکورد شکنی حاصل شود.

وی ادامه داد: رکورد شکنی خرید گندم با تناژ یک میلیون و ۴۰ هزار تنی خوشبختانه با کمترین تنش و کمترین افت در سال جاری رخ داد و این حاصل نمی شد جزء با همراهی و هماهنگی و تلاش تمام مجموعه اعم از اتحادیه و شرکت ها و مدیریت استان.
ضافی پور زرگانی گفت: انتخاب آقای محب زاده به عنوان مدیر اتحادیه تعاون روستایی استان خوزستان نوید بخش روزهای خوب خواهد بود، زیرا معتقدیم محب زاده هم نیروی جوانی را دارد و هم تجربه کافی برای انجام کارها و قطعا ادغام این دو مهم باعث موفقیت خواهد شد.
همچنین محمود محب زاده مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان خوزستان گفت: اولویت کار ما رفع مشکلات از سنوات گذشته و همراهی با سایر همکاران برای رسیدن به روزهای بهتر و پیشرفت در کار است.

وی ادامه داد: از این رو با تشکیل یک اتاق فکر و استفاده از ظرفیت های شهرستانها، تمام تلاش خود را برای موفقیت شبکه به کار خواهیم بست.
محب زاده در پایان از تعاون روستایی شهرستان شوشتر و همچنین اعتماد اعضای هیئت مدیره تعاون روستایی استان به خود تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است در این آئین معاونین تعاون روستایی استان و اعضای هیئت مدیره اتحادیه تعاون روستایی خوزستان در خصوص مسائل مختلف به صحبت و تبادل نظر پرداختند.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم محمود محب زاده به عنوان مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خوزستان معرفی و بهمن آسوده از این سمت تودیع شد.