مراسم همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان خوزستان با شعار «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» با حضور جمعی از مسئولین ارشد لشکری و کشوری خوزستان و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس استان در اهواز و همه شهرستان‌های خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت وگاز اروندان، چهارشنبه ۲۹شهریور ۱۴۰۲، مراسم همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان خوزستان با شعار «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» با حضور مسئولین ارشد لشکری و کشوری خوزستان و جمع زیادی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس استان همزمان با سراسر کشور در اهواز و همه شهرستان‌های استان خوزستان برگزار شد.

این مراسم در مرکز استان با حضور استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب، فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمع کثیری از مدیران کل و اصحاب رسانه در سالن همایش های بین المللی سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی حضرت امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، در حضور بیش از چهارصد نفر از پیشکسوتان و فعالان زن و مرد حوزه دفاع‌ مقدس استان خوزستان از ۴۳ پیشکسوت از اقوام، اصناف و قشرهای مختلف به یاد چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

خیرمقدم سردار عبدالرضا مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، برپایی نمایشگاه‌ عکس دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه تجهیزات نظامی و رونمایی از تمبر شهدای شاخص خوزستان از برنامه‌های جانبی این مراسم در شهر اهواز بود.