مدت زمان رسیدگی به حوادث شبکه توزیع کاهش یافت

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا کلانشهر اهواز؛ سید داود حسینی از کاهش مدت زمان رسیدگی به حوادث و اتفاقات خبر داد.
معاون بهره‌برداری و توسعه آب، آبفا اهواز گفت:با اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی انجام شده، به منظور رفاه حال شهروندان، مدت زمان رسیدگی به حوادث شبکه توزیع آب کاهش یافت.
وی در ادامه افزود:میانگین مدت زمان رسیدگی به حوادث از زمان اعلام مرکز ارتباط مردمی ١٢٢ به مدیریت شبکه توزیع آب، تا اتمام و رسیدگی به آن حادثه به ٣ ساعت و ١۵ دقیقه کاهش یافته است.
سید داود حسینی در تشریح جزئیات این اقدامات بیان کرد:در راستای افزایش سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان گرامی در زمینه رسیدگی به حوادث، اقداماتی همچون تجهیز اکیپ های تعمیرات و نگهداری و همچنین افزایش تعداد خطوط تلفنی مرکز ارتباط مردمی ١٢٢ اشاره کرد.
وی در ادامه گفت گو اظهار داشت:کاهش مدت زمان رسیدگی به حوادث موجب جلوگیری از هدر رفت آب و پیشگیری از آلودگی های ثانویهٔ شبکه های توزیع آبرسانی می‌شود.
حسینی ادامه داد:رسیدگی به موقع به اتفاقات علاوه بر مزیت های فوق موجب پایداری و توزیع عادلانه آب در شبکه های توزیع نیز می‌شود.
معاون بهره‌برداری و توسعه آب، آبفا اهواز در پایان، از شهروندان گرامی خواست که هرگونه شکستگی شبکه توزیع را به اطلاع همکاران ما در مرکز ارتباط مردمی ١٢٢ برسانند.