معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در دومین نشست مدیران روابط عمومی صنعت آب کشور از تلاش‌ها و نقش‌آفرینی موثر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی مصرف‌کنندگان منابع آبی کشور تقدیر کرد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ در لوح تقدیر “محمد جوان‌بخت” معاون وزیر نیرو در آمور آب و آبفا خطاب به “مهدی عظیمی‌فر” مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان آمده‌است:

صنعت آب کشور علاوه بر بهره‌مندی از توان فنی و مهندسی متخصصان متعهد، بر مدیریت منابع آب مبتنی بر شناخت منافع مصرف‌کنندگان و تبلیغ فرهنگ مصرف صحیح آب، تاکید دارد. بازوان توانمند این مدیریت غیرسازه‌ای، متخصصان روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی، هستند که با روشنگری، تبیین اهداف و ایجاد تعامل سازنده و پیش‌برنده، میان منافع تصمیم‌گیرندگان و ذی‌نفعان، همسویی می‌آفرینند و در راه حفاظت از منابع آب محدود ایران اسلامی، گام‌های موثری برمی‌دارند.

اینجانب با قدردانی از اقدامات ارزشمند همکاران گرامی در بخش آب کشور به ویژه در عرصه آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، فرارسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به این عزیزان تبریک می‌گویم.

این لوح تقدیر به پاس خدمات، تلاش‌ها و نقش‌آفرینی موثر در فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی مصرف‌کنندگان منابع آبی این سرزمین، به شما تقدیم می‌شود.

سلامت، بهروزی و توفیق روزافزون جناب‌عالی را در دستیابی به اهداف والای نظام جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و خدمت خالصانه به مردم شریف ایران عزیز از درگاه خداوند متعال خواستارم.