محمد راضی جلالی در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری بیان‌کرد: با توجه به نقش تاثیرگذار خوزستان در تولید ناخالص ملی و اقتصاد کشور، منابع و اعتبارات استان نیز باید در حوزه های مختلف مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کارونی ها به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، محمد راضی جلالی در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری بیان‌کرد: با توجه به نقش تاثیرگذار خوزستان در تولید ناخالص ملی و اقتصاد کشور، منابع و اعتبارات استان نیز باید در حوزه های مختلف مورد بازنگری قرار گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه بانک ها باید در خوزستان برای پیشبرد اهداف اقتصادی و اجرای پروژه های اشتغالزا مشارکت کنند اظهارکرد: سرمایه گذاران بخش تولید باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.
وی تصریح‌کرد: بخش قابل توجهی از طرح های تولیدی استان دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد با کمبود نقدینگی روبه‌رو هستند که تکمیل آنها درگرو تامین منابع مورد نیاز توسط بانک ها است.
راضی جلالی ادامه‌داد: تاخیر در راه اندازی این پروژه ها باعث شده تا خوزستان یکی از استان های با نرخ بیکاری بالا باشد.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز و ماهی به عنوان کالاهای جانشین گوشت مرغ، خانوارها به سمت تامین پروتئین از طریق مصرف گوشت مرغ روی آورده اند که یکی از عوامل مهم افزایش قیمت این کالا در اثرافزایش تقاضا است.