مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از فاز دوم کارخانه سیمان کارون در شهرستان مسجد سلیمان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارونی ها به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، با پیگیری نماینده حوزه انتخابیه شهرستان مسجدسلیمان، فرماندار و ریاست صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مسجدسلیمان ، حمیدرضا فلاح مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان به همراه فرماندار شهرستان مسجدسلیمان مهندس مولایی و همچنین ریاست صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مسجدسلیمان مهندس شعبانی و هیأت همراه از فاز دوم کارخانه سیمان کارون بازدید کردند.
در این بازدید که با حضور مدیران سیمان کارون انجام شد، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و همراهان از خط تولید این سیمان کارون دیدن نمودند و طی توضیحاتی از سوی مدیریت سیمان کارون در جریان آخرین وضعیت فاز دوم سیمان کارون و روند تولید فاز یک قرار گرفتند.
حمیدرضا فلاح مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت خوزستان با ابراز خرسندی از ظرفیت و تحقق برنامه‌های تولید در کارخانه سیمان کارون ، از زحمات همه مدیران و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر نمود و قول و مساعدت در جهت پرداخت تسهیلات برای راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه را دادند .
همچنین فرماندار شهرستان بیان کرد: با پیگیری نماینده محترم انشالله موانع کار به زودی برطرف خواهد شد و با شروع بکار فاز دوم این کارخانه درآینده نزدیک ضمن افزایش تولید اشتغال جوانان این شهرستان را بهمراه خواهد داشت.