در سفر ریاست محترم جمهور و هیات همراه به استان خوزستان مصوبه ی ایجاد ۷ شهرک جدید و توسعه شهرک های صنعتی اهواز اخذ شد که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ عملیاتی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری کارونی ها به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، مدیر عامل این شرکت در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما ضمن بیان مطلب فوق به اراضی واگذار شده در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۵۴ هکتار زمین به سرمایه گذاران صنعتی در شهرک های صنعتی استان واگذار گردید.

علی مهدی پور در ادامه با اشاره به قراردادهای منعقده شده و تاثیر آتی آنان اشاره کرد و افزود: اراضی واگذار شده در قالب ۱۶۴ قرارداد بهره برداری از حقوق انتفاع اراضی با سرمایه گذاران صنعتی منعقدشد که پیش بینی می شود پس از بهره برداری طرح های صنعتی بیش از ۳ هزار ۴۰۰ شغل ایجاد خواهند کرد.

وی در ادامه به سفر پر و خیر برکت ریاست جمهور و هیات همراه و تلاش های گرانسنگ و بی شائبه ی دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان اشاره کرد و گفت: مصوبه ایجاد ۷ شهرک صنعتی جدید و توسعه شهرک های صنعتی اهواز اخذ شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های استان در خاتمه خاطر نشان ساخت: یکی از رویکرد های ما در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ارایه مشاوره لازم به صنعتگران و سرمایه گذاران محترم با شناخت و اطلاعات کامل، سرمایه گذاری نمایند و در کمترین زمان ممکن اطلاعات مکفی در اختیار آنان قرار داده شود .