جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: عمل به وصایا و پیروی از راه و منش شهدا باید سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی جامعه قرار گیرد.

سردار نعمت الله باقری عصر امروز جمعه در سی و پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید مرتضی حسین پور و هم‌رزمانش که در اندیکا برگزار شد، تاکید کرد: یادواره شهدا فرصتی برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است و از این رو باید از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه‌ای برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل امروز استفاده شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: عمل به وصایا و پیروی از راه و منش شهدا باید سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی جامعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کرامت شهدا یعنی اینکه ما امروز امنیت کشور را مرهون و مدیون این بزرگان هستیم، یادآور شد: آن زمان که امکانات آن‌چنانی وجود نداشت و چیزی به نام فضای مجازی نبود، عده‌ای جوان کم سن و سال از دورترین مناطق کشور با عشق به خدا و مولایشان امام حسین (ع) برای دفاع از انقلاب اسلامی به میدان مبارزه رفتند و عده‌ای از آنها جان خود را فدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: سردار سلیمانی در صراط مستقیم بود و از ولی امر اطاعت می‌کرد، مسئولیت را با تمام ابعادش می‌پذیرفت و اگر مسئولیتی را متوجه خود می‌دید، فرافکنی نمی‌کرد.