مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از افتتاح نمایشگاهی در راستای ارایه توانمندی گروه جهادی خوزستان و با حضور کارآفرینان استانی و کشوری در اهواز خبر داد.

سرهنگ سید اسلام موسوی عصر امروز چهارشنبه در جریان افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با هدف ارائه خدمات گروه‌های جهادی و حضور تولید کنندگان در زمینه معرفی محصولات صنایع دستی و تبدیلی کشاورزی اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های شکوه هجرت و طلایه دارن اقتصاد مقاومتی کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: در این نمایشگاه از دستاوردهای بیش از ۲ هزار و۵۰۰ گروه جهادی و ۳۰۰ غرفه اقتصاد مقاومتی رونمایی می‌شود.

سرهنگ موسوی ادامه داد: نمایشگاه شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی از ۲۴ تا ۲۸ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز آماده بازدید عموم و علاقه مندان است.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی و جهادی در برهه‌های زمانی مختلف نشان از ظرفیت عظیم این جریان در امر محرومیت زدایی و پیشرفت دارد.

سرهنگ موسوی گفت: گروه‌های جهادی خوزستان که شامل ۶ قرارگاه پهنه‌ای، ۳۰ قرارگاه منطقه‌ای و ۳۰ قرارگاه محله‌ای است با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف چون سیل، زلزله، کرونا، آب رسانی، محرومیت زدایی، سازندگی و دیگر بخش‌ها در کنار مردم خوزستان بوده‌اند.