آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری کوت عبدالله به مناسبت دهه مبارک فجر باحضور فرماندار شهرستان کارون برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر کوت عبدالله آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری کوت عبدالله به مناسبت دهه مبارک فجر باحضور فرماندار شهرستان کارون برگزارشد. در ابتدا این مراسم مهندس کریم باوی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و عرض خوش آمدگویی به حضار مختصری از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند مهندس باوی با اشاره به این امر که از اعتبارات عوارض آلایندگی مبلغ ۵۲۰میلیارد ریال اسفالت و ۳۴ ملیارد تومان پروژه عمرانی تعریف شده است واریز خرید ۶ دستگاه اتوبوس و خرید وتحویل یک دستگاه بابکت(مینی لودر) نیز از اقدامات صورت گرفته در سال جاری است و قطعا با برنامه ریزی صورت گرفته در زمینه های عمرانی اقدامات مطلوبی خواهیم داشت مهندس باوی در پایان اشاره کرد در کنار فعالیتهای صورت گرفته که به مناسبت دهه مبارک فجر انجام و یادر حال اجراست عملیات فاز اول بهسازی خ ۳۰متری کوی نخلستان از محل آلایندگی از ابتدا مدرسه تا بلوار ساحلی صورت می پذیرد و این نوید را به اهالی کوی نخلستان می دهیم که تا قبل از عیدنوروز معابر بیشتر منطقه مذکور بهسازی خواهند شد.

مهندس قاسم شریفات نایب رئیس شورای شهر کوت عبدالله نیز با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیان کردند بحمد الله کارهای خوبی با حمایت فرماندار محترم شهرستان کارون در این مدت شاهد بودیم که امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که شاهد تحولی بنیادین در جهت عمران شهری باشیم نایب رئیس شورای شهر ادامه دادند منطقه نخلستان و شهرک نور از مناطقی هستند که نسبت به تعهدات خود به شهرداری التزام دارند و در مقابل شهرداری بایستی به صورت مطلوب به این مناطق خدمات دهی نماید مهندس شریفات در پایان از تلاش و زحمات عوامل خدمات شهری در بحران اخیر که تلاش مضاعفی داشتند

و شاهد کمترین ابگرفتگی بودیم تقدیر و تشکر کردند. در این پایان مهندس سعید کعبی فرماندارشهرستان کارون نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به پیگیری های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی عوارض حق آلایندگی به استان خوزستان که با واریز این مبلغ شاهد حرکتی نو در شهرستان بودیم،و قریب ۲۰ پروژه عمرانی در حال اجرا و یا برنامه ریزی شده جهت انجام پروژه های عمرانی است و قطعا انجام این پروژه ها رضایتمندی عمومی را به همراه خواهد داشت. و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

و این عملیات که دسترسی بلوار ساحلی به بلوار امام علی(ع) در کوی نخلستان خواهد اقدامی بسیار موثر است که شهرداری در روند پایان این مهم بایستی سرعت عمل بیشتری ارائه نماید. در پایان این مراسم آغاز بهسازی خ ۳۰ متری کوی نخلستان از محل عوارض آلایندگی توسط فرماندار کارون، نایب رئیس شورای شهر، سرپرست شهرداری و اهالی کوی نخلستان بهره برداری شد.