چند طرح توسعه‌ای و واحد تولیدی با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرک‌های صنعتی شماره ۲ و ۳ اهواز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، “عزیزالله قربانی” معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به همراه “محمدمهدی برادران” معاون صنایع عمومی وزارت صمت روز سه شنبه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، واحد تولیدی تولید کننده فیلم psو PP را در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز مورد افتتاح قرار داد.

همچنین طرح توسعه واحد تولیدی تولید کننده ظروف آلومینیوم نیز با اعتباری بالغ ۷۳۰میلیارد ریال و با اشتغال زایی ۲۶نفر در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت و معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه حضور در شهرک صنعتی شماره ۲اهواز، از طرح توسعه شرکت پارس پلاستیک مستقر در این شهرک صنعتی نیز بازدید به عمل آوردند و در جریان مهمترین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مسایل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفتند.

در ادامه این سفر، طرح توسعه گروه صنعتی تاشا با اعتباری بالغ بر ۱۰،۰۰۰میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره ۳ اهواز با حضور “عزیزاله قربانی” معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

همزمان با ایام الله دهه فجر از ۳۷۲ طرح با اشتغالزایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرد.

این طرح ها با سرمایه گذاری ۲۲ هزار و ۸۰۴ میلیارد تومانی و ۶۲ میلیون و ۹۱۰ هزار دلاری آماده بهره برداری شده است که زمینه اشتغال به کار ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۱۰ شهرک و ۳۴۱ ناحیه صنعتی و پنج منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌ برداری، ۸۶ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶شهرک فناوری، ۴۰مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۱۰۰‌هزار و ۵۸قرارداد منعقده و بهره ‌برداری از ۴۹هزار و ۸۸۲واحد صنعتی و سه‌هزار و ۲۷۰واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۹۸هزار و ۵۹۵نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.