آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از غرفه شرکت مهندسی عمران آسایش جنوب (عماکو) بازدید کردند.

نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری صبح امروز (دوشنبه) به منظور حضور در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان وارد محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان شد و پس از افتتاح آن، از سالن‌های نمایشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان دستاوردها، تولیدات و پروژه‌های در حال اجرای شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه قرار گرفت.
نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌‌آفرین» اظهار داشت:تحقق شعار سال در گرو تعمیق ارتباط بین دانشگاه وصنعت است.
آیت الله حیدری گفت: ایران با دارا بودن بخش عظیمی از ذخایر نفتی جهان و نزدیک به یک چهارم ذخایر گاز، از پیشروترین کشورها در حوزه ‌ فناوری و سیاست گذاری در صنعت نفت است.
وی ضمن بازدید از این رویداد با برخی مسئولان شرکت‌های مستقر در نمایشگاه گفت‌وگو کرد و در جریان تازه‌ترین دستاوردهای صنعت نفت قرار گرفت.