رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، در پیام علی مهدی پورآمده است؛

بسمه تعالی

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر…»

پیروزی انقلاب اسلامی طلوع عصری زرین در حیات مردمانی ست که باور کردند پیشرفت و سعادت جز با رهایی از بند استبداد، میسر نخواهد شد .

طلیعه ای که با درایت بنیانگذار و امام عظیم الشأن انفجار نور لقب گرفت تا جهانیان بدانند که هرگز در سرزمینی که مردمانش حب شخصیت بی نظیری چون حضرت علی (ع) را دارند پایدار نخواهد ماند .

فرا رسیدن دهه مبارک فجر سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی صنعتگرانی است که نشان دادند همواره با تلاش‌های بی وقفه و اراده های پولادین، چرخ‌های تولید را در مسیر پیشرفت کشور به حرکت درآورده و با عزمی ملی به پیش می‌روند.

نمود بارز دستاورد های نظام مقدس اسلامی را در تمامی عرصه ها بخصوص در ایجاد و توسعه صنایع کوچک که نقش کلیدی در رشد شاخص های اقتصادی و تحقق اهداف بلندمدت کشور دارد را به خوبی می توان مشاهده کرد.

دهه فجر را به آحاد ملت شریف و شهید پرور ایران ، بالاخص فعالان عرصه صنعت ، معدن و تجارت ، کارآفرینان و تلاشگران حوزه اقتصادی تبریک و تهنیت عرض نموده امید آن دارم با همدلی و وحدت بیش از پیش در عرصه تولید به سوی افق‌های روشن حرکت نموده و در راستای ارتقای سطح علمی و صنعتی ، برای پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی گام های بلندی برداریم.

علی مهدی پور

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان