در راستای اجرای پروژه های عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ، اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال تخصیص داده شده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ، علی مهدی پور؛ با اشاره بر اینکه در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد ، گفت؛ رسالت اصلی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان احداث و تکمیل زیرساخت های لازم به منظور فعالیت سرمایه گذاران صنعتی است، که در همین راستا اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال به این حوزه تخصیص داده شده است .

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ، افزود ؛ نیازها و مشکلات زیرساختی تمام شهرک ها و نواحی صنعتی استان شناسایی شده است ، که در جهت رفع این نیاز ها و مشکلات برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی صورت پذیرفته است .

 

وی ابراز داشت ؛ با وجود تخصیص این اعتبارات ، تحول زیادی در بخش تکمیل زیرساخت ها و وضعیت بصری شهرک های صنعتی خوزستان ایجاد خواهد شد که مطمناً موجب جذب سرمایه گذاران به شهرک های صنعتی می شود.

 

مهدی پور ادامه داد ؛ علاوه بر این اعتبارات ۷۵۰ میلیارد ریال از محل مسئولیت اجتماعی شرکت نفت برای شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان در نظر گرفته شده است .