نشست عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکشنبه ۱۵ آبان در مجتمع صنعتی کوپال برگزار شد و سرپرست این شرکت در دیدار با کارکنان این مجتمع، بر تلاش بیشتر در خصوص ارتقاء سطح امکانات و مزایای نیروی شاغل در تاسیسات فرآیندی در راستای افزایش انگیزش و در نهایت تولید پایدار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری با بیان اینکه در شرایط کنونی، صنعت نفت اولین و مهمترین هدف تحریم های خصمانه است، گفت: مهمترین نقش در تولید ثروت و پیشبرد اهداف اقتصادی را سرمایه های انسانی برعهده داشته و به صورت جهادی در خط مقدم جبهه صنعتی و اقتصادی فعالیت می کنند.

وی دستاوردهای شرکت در حوزه تولید، صیانت از محیط زیست پیرامونی و عمل به مسئولیت های اجتماعی را “ستودنی” توصیف کرد و افزود: اقداماتی که در کنار تولید به عنوان رسالت اصلی سازمان در راستای خدمت به همجواران یا حفاظت از محیط زیست انجام شده اند نیز نشان از تعهد کارکنان شرکت نسبت به ابعاد مختلف فعالیت های صنعتی داشته که قابل تقدیر است.

شایان ذکر است در این رویداد، سرپرست، مدیران، روسای عملیاتی و جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از واحدهای آماک، تقویت فشار گاز و بهره برداری کوپال بازدید و از نزدیک مسائل مرتبط با تولید بررسی کردند.