ممیزی مرحله دوم(صدور گواهینامه) بر اساس استاندارد ISO50001:2018 روز چهار شنبه ۱۱ آبان در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار و این شرکت واجد شرایط دریافت این گواهینامه شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سرپرست این شرکت ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان این شرکت در راستای مدیریت انرژی گفت: شرکت همواره تلاش داشته است تا با اجرای اقدامات مورد نیاز جهت بهبود عملکرد انرژی خود و ارائه انطباق سیستم با الزامات این استاندارد بین المللی(ISO50001:2018)، تعهدات پیش بینی شده در خط مشی را محقق نماید که خوشبختانه در این مسیر موفق عمل کردیم.

مهندس قباد ناصری هدایت سیستم به سوی بهبود مستمر را یک رویکرد مهم و موثر در راستای دستیابی به اهداف سازمان دانست و از اتخاذ اقدامات لازم جهت پیاده سازی این استاندارد در سراسر گستره ی عملیاتی شرکت خبر داد.

سرممیز گروه نیس به عنوان مشاور و صادر کننده گواهینامه ضمن تبریک این دستاورد، آگاهی رسانی در خصوص انرژی ، حرکت روبه جلو در سیستم مدیریت انرژی، تعهد و تلاش کارکنان شرکت، درایت و تعقل مدیریت ارشد سازمان و پرداختن به ریسک و فرصت های عملیاتی را از مهمترین نکات مثبت در ممیزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برشمرد.