فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به شیعیان آن حضرت و مردم شریف و ولایت مدار استان تسلیت گفت.

پیام تسلیت سردار “سید محمد صالحی” به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به شیعیان آن حضرت و مردم شریف و ولایت مدار استان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام تسلیت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم، ماه حماسه، شجاعت، رشادت و ظلم ستیزی است، ماهی که مهمترین رخداد جهان اسلام را در دل خویش نهان دارد و واقعه کربلا با گذشت قرنها، چون همیشه تاریخ، یک حقیقت زنده و ناب است.

حماسه کربلا حقیقتی ناب را به تصویر کشید، پیام آزادگی و شرافت را فریاد کرد ، صحنه وقوع حماسه ظلم ستیزی ابدی شد و در آن حماسه بی نظیری به تصویر کشیده شد که وجدان انسانهای آگاه، صلابت آسمانی اش را ستایش کرده و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

محرم ماه قیام و پیام است. ماهی که به نام فریاد منادیان آزادی و آزادگی در تاریخ جهان شناخته می شود و هر ساله عاشقان حق و حقیقت همنوا با کاروان کربلا ، شور و شعور عاشورایی را احیا می کنند و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در دلها زنده نگه می دارند.

محرم گاهِ رها شدن روح انسان‏‌ها از زندان نفس است، زمان تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین و انسانیت را تضمین کرد، زمان آموختن رسم زندگی از سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است ، بزرگ مردی که در واپسین لحظات حیات پربار خویش، با جمله “اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید” دشمنان دین را به رهایی از اسارت و بندگی نفس فراخواند.

اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به تمامی مردم شریف و ولایت مدار خوزستان، همکاران پرتلاش در مجموعه انتظامی استان و خانواده های محترم آنان و تمامی عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان برکفش را تسلیت عرض نموده و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین ، سلامت و سرافرازی همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از ایزد منان مسئلت می نمایم .

فرمانده انتظامی استان خوزستان
سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمد صالحی