سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ۴۰ روز از درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی می‌گذرد و هر روزی که سپری می شود، احساس عدم جبران این قلمه واقعی بیشتر می شود ؛ آقا سید محسن محور وحدت تمامی اقشار در خوزستان بود.

به گزارش کارونی ها به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر علی‌محمد آخوند‌علی چهارشنبه شب در مراسم چهلمین روز از درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز ،اظهار داشت: اکنون ۴۰ روز از درگذشت این عالم جلیل القدر می‌گذرد و هر روزی را سپری میکنیم ، احساس عدم جبران این خسارت بیشتر می شود.

وی آقا سید محسن را محور وحدت تمامی اقشار در خوزستان دانست و گفت: دانشگاهیان، حوزویان و جوامع مختلف با رفتار و منش این عالم ربانی آشنا بودند و ایشان الگوی واقعی تقوا، برادری ، عدالت و ملجا همه آن هایی بود که به نوعی به ایشان مراجعه می کردند.

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: ایشان پناهگاه افرادی بود که با مشکلی مواجه می شدند و اگر به هر دلیل مشکل فرد مرتفع نمیشد کف قضیه و درنهایت درد آن‌ها تسکین داده می‌شد.

وی بیان کرد: واقعیت امر این است که در شرایط خاص دانشگاه ما یکی از بهترین، عزیزترین، محبوبترین و محوری‌ترین نیروها و یک انسان شایسته را از دست دادیم که تنها خدا می تواند این خسارت واقعی را برای ما جبران کند.

دکتر آخوندعلی گفت: آقا سید محسن در زمان حیاتشان ویژگی‌هایی داشتند که آثار آن در زمان رحلت ایشان به خوبی مشاهده می شود؛ الگو بودن ایشان همه ما را در راستای حرکت در مسیرشان تشویق کرده و ما نیز وظیفه داریم، همگی در مسیر ایشان حرکت کنیم.

وی بیان کرد: اکنون از خداوند بزرگ به مدد این ایام و شب‌ها از صمیم قلب می خواهم که سکینه و آرامشی به وسیله حضرت ولی عصر(عج) بر قبل حضرت آیت الله شفیعی، بیت معظم له و همه ما نازل کنند.

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان از حضور حجت الاسلام میر احمدی معاون منابع انسانی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور و نیز از آقای دکتر رحیمیان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور و تمامی سرورانی که از نقاط مختلف استان در این مراسم حضور یافتند، قدردانی نمود.