هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان با حضور سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان،حجت الاسلام کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مدیران و مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش کارونی ها به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیش از ظهر امروز سه شنبه (۳۰ فروردین) در این جلسه که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد به تشریح گزارشی از اقدامات انجام شده در شورای فرهنگ عمومی خوزستان پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته در استان خوزستان حدود ۸۸ جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

حجت الاسلام رضا کلاه کج افزود: در این جلسات ۱۶۳ دستور کار و ۵۲۶ مصوبه با موضوع اشتغال و با توجه به شعار سال مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نباید در حوزه فرهنگ کم کاری شود، ادامه داد: برنامه ریزی و عملکرد هماهنگ بخش‌های مختلف فرهنگی در شهر و استان از کارهای ویژه‌ شورای فرهنگ عمومی است.

همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این جلسه عنوان کرد: یکی از مهمترین کارهایی که باید در اولویت شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد، موضوع نظارت و ایجاد رصدخانه با ضمانت اجرایی است.

حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده بیان کرد: تدابیری اتخاذ شود تا دستگاه هایی که در شورا وظیفه ای به آنها محول می شود، انجام دهند و این مهم با نظارت دقیق، میسر می شود.

وی اضافه کرد: مصوبات شورا تنها بر روی کاغذ نباشد و باید برای اجرای آن ضمانت اجرایی در نظر گرفته شود.

گفتنی است، همچنین حاضران در این نشست به بیان نکته و نظرات خود پرداختند.