نشست پایان سال کمیته راهبردی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰، با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

به گزارش کارونی ها و به نقل از ایرنا سیدمحمدنبی موسوی فرد عصر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان افزود: خوشبختانه مشی ساده زیستی در دستگاه های دولتی به ویژه پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم در میان مدیران استان و کشور گسترش یافته است.

وی دولت سیزدهم را دولتی مردمی دانست و افزود: دولت مردمی سیزدهم اگر می خواهد عملکرد مناسبی داشته باشد و ضمن گره گشایی از مشکلات مردم را همراه خود کند باید تمام مظاهر اشرافی گری باقی مانده از رویه های غلط دولت های گذشته را کنار بگذارد.

امام جمعه اهواز، آیت الله رییسی رییس جمهور دولت سیزدهم را شخصی ساده زیست توصیف کرد و ادامه داد: دولت انقلابی آیت الله رییسی با کنار گذاشتن زندگی اشرافی مدیران، امید را در میان مردم زنده کند.

وی اخلاص، تهذیب نفس و دوری از اشرافی گری را لازمه کار در دستگاه قضایی دانست و گفت: در گذشته زیر پای برخی مدیران قضایی استان ماشین های چند میلیاردی بود که خوشبختانه این رویه غلط در سال های اخیر در این استان اصلاح شده است.

موسوی فرد با توصیه همه مسوولان استان و کشور به پرهیز از اشرافی گیری گفت: ساده زیستی، کار جهادی و شبانه روزی و همچنین مردم گرایی و حضور در میان مردم از اصولی است که مدیران دستگاه های مختلف باید در سرلوحه کار خود قرار دهند.

در این جلسه که با حضور فرماندهان و مسوولان لشکری و کشوری برگزار شد از خدمات هفت ساله عباس حسینی پویا به عنوان دادستان سابق عمومی و انقلاب خوزستان و نیز از خدمات ۳۱ ماهه حجت الاسلام و المسلمین مرادی دادستان سابق عمومی و انقلاب خوزستان تقدیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه طی احکامی “علی دهقانی” رئیس سابق دادگستری ایلام را به عنوان رئیس کل دادگستری خوزستان و “صادق جعفری چگنی” را به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز این استان منصوب کرد. همچنین عباس حسینی پویا دادستان سابق عمومی و انقلاب خوزستان نیز به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان منصوب و حجت الاسلام و المسلمین مرادی نیز به عنوان دادیار دیوان عالی کشور منصوب شد.