معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان طی پیامی از تلاش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی رویدادهای انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر وروستا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  کارونی ها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دکتر”حکیم عبداللهی” طی پیامی از همکاری و تلاش‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان ومرکز آبادان، خبرنگاران، عکاسان خبری و مدیران خبرگزاری‌ها و مطبوعات در انعکاس گسترده رویدادهای انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر وروستا در استان قدردانی کرد.

متن پیام دکتر عبداللهی  به شرح زیر است:

اینجانب برخود وظیفه می دانم از سعی و تلاش تمامی خبرنگاران و مدیران رسانه های استان ، صدا و سیما، خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری و استانی، سایت ها، پایگاه های خبری، مطبوعات، خبرنگاران فضای مجازی و عکاسان خبری  تقدیر و تشکر نمایم.

همواره نقش اصحاب رسانه در آگاه سازی جامعه بی نظیر بوده و استمرار این همراهی و همکاری در جهت ایجاد یک شور و نشاط سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را همگان شاهد بودیم.

در پایان ضمن قدردانی مجدد از تک تک شما فرهیختگان و پیام آوران عرصه آگاهی، سعادت و موفقیت شما را در سایه ی الطاف ایزد سبحان و اعتلای نام ایران اسلامی آرزو دارم.